Polityka prywatności
Administratorem strony (www.takecup.pl) oraz administratorem danych osobowych jest:
Take!Cup spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie,
ul. Czerwone Maki 53/26, 30-392 Kraków
KRS: 0000793202, NIP: 6762567837 (dalej: „TAKE!CUP”).
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Polityki prywatności, prosimy o kontakt pod adresem: takecup@takecup.pl
§ 1. Definicje
Strona – strona internetowa pod adresem www.takecup.pl
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (t.j. Dz. Urz. UE.L 2016 nr 119, str. 1)
Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca ze Strony
§ 2. Przetwarzanie danych osobowych
TAKE!CUP przetwarza następujące dane osobowe w ramach poszczególnych usług. W celu uzyskania informacji o poszczególnych usługach TAKE!CUP zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną.
Newsletter
1. W celu zapisu do Newslettera, Użytkownik podaje swój adres e-mail.
2. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z usługi Newsletter.
3. Podany adres e-mail jest przetwarzany wyłącznie w celu przesyłania na niego Newslettera, aż do momentu rezygnacji z Newslettera.
4. Podstawą przetwarzania adresu e-mail jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażona poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru (check boxów) podczas podawania adresu e-mail.
Konto Partnera i Formularz Rejestracyjny
1. W celu założenia Konta przez Użytkownika, Użytkownik podaje swoje imię i nazwisko oraz firmę (jeżeli prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna) lub nazwę spółki (jeżeli działa jako osoba prawna), adres do doręczeń, adres punktu gastronomicznego, NIP, REGON, adres e-mail i nazwę Konta (login).
2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rejestracji i prowadzenia Konta oraz dokonywania zakupów w sklepie internetowym TAKE!CUP.
3. Usługa Konto Partnera i możliwość dokonywania zakupów w sklepie TAKE!CUP adresowana jest wyłącznie do przedsiębiorców.
4. Dane są przetwarzane w celu założenia i prowadzenia Konta, przystąpienia do Ogólnopolskiego Systemu Kaucyjnego, realizacji dokonanych zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), rozliczenia i ewentualnego postępowania reklamacyjnego lub wywołanego roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO), a także w celach archiwizacyjnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. W celu dokonania rejestracji przez Formularz Rejestracyjny, Użytkownik podaje swoje imię i nazwisko oraz firmę (jeżeli prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna) lub nazwę spółki (jeżeli działa jako osoba prawna), adres do doręczeń, adres punktu gastronomicznego, NIP, REGON i adres e-mail.
6. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rejestracji jak Partner w Ogólnopolskim Systemie Kaucyjnym oraz dokonywania zamówień w sklepie internetowym TAKE!CUP.
7. Możliwość rejestracji i dokonywania zakupów w sklepie TAKE!CUP adresowana jest wyłącznie do przedsiębiorców.
8. Dane są przetwarzane w celu przystąpienia do Ogólnopolskiego Systemu Kaucyjnego, realizacji dokonanych zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), rozliczenia i ewentualnego postępowania reklamacyjnego lub wywołanego roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO), a także w celach archiwizacyjnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
9. Dane dotyczące złożonych zamówień są przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do zakończenia terminu przedawnienia roszczeń. Po upływie tego okresu dane mogą być nadal przetwarzane w celach statystycznych. Ponadto, zgodnie z przepisami podatkowymi, TAKE!CUP ma obowiązek przechowywania faktur przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
10. Po realizacji zamówienia, do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń, Użytkownik nie może żądać sprostowania, usunięcia lub zaprzestania przetwarzania danych dotyczących zamówienia. W przypadku faktur, do końca podanego okresu Użytkownik nie może żądać usunięcia lub zaprzestania przetwarzania danych. Po upływie okresu przechowywania faktur i okresu przedawnienia roszczeń, Użytkownik może żądać usunięcia danych lub zaprzestania przetwarzania danych w celach statystycznych.
Biuro Obsługi Klienta
1. Korzystając z formularza kontaktowego lub przesyłając e-mail na adres takecup@takecup.pl, Użytkownik podaje swój adres e-mail, może też podać inne dane osobowe.
2. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne do skontaktowania się z TAKE!CUP.
3. Dane przetwarzane są w celu kontaktu z Użytkownikiem, na podstawie udzielonej poprzez skierowanie wiadomości zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a następnie przez czas nieokreślony w celu ewentualnej konieczności wykazania przebiegu i treści kontaktu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Akcje marketingowo-promocyjne
1. W celu wzięcia udziału w jakiejkolwiek Akcji organizowanej przez TAKE!CUP, Użytkownik podaje dane wskazane każdorazowo w regulaminie danej akcji.
2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Akcji. Przetwarzanie danych odbywa się w celach każdorazowo uzasadnionych rodzajem i warunkami Akcji, w szczególności na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celach realizacji i rozliczenia ewentualnych umów oraz w celach archiwizacyjno-dowodowych (art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO).
§ 3. Uprawnienia Użytkownika w związku z przetwarzaniem danych
1. Użytkownikowi, z zastrzeżeniem postanowień poprzedzających oraz przepisów prawa, przysługują następujące uprawnienia w związku z przetwarzaniem jego danych:
- prawo do wyrażenia i odwołania zgody na przetwarzanie danych,
- prawo do sprostowania lub usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych
- prawo do uzyskania dostępu do przetwarzanych danych (informacji o przetwarzanych danych),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W celu realizacji uprawnienia wskazanego w ust. 1 lit. g, Użytkownik może skierować skargę listownie na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą ePUAP: /UODO/SkrytkaESP.
§ 4. Pliki cookies i podobne narzędzia
1. TAKE!CUP korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczek) na Stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony, Konta Partnera oraz sklepu internetowego.
2. TAKE!CUP korzysta również z cookies podmiotów trzecich (w szczególności Google, Facebook) służących do monitorowania sposobów przeglądania Strony przez Użytkowników i kierowaniu reklam spersonalizowanych pod kątem działań Użytkownika. Informacje zbierane za pomocą cookies są anonimowe, w tym sensie, że TAKE!CUP nie zidentyfikuje za ich pomocą konkretnego Użytkownika. Jednak podmioty trzecie mogą wykorzystywać zgromadzone dane do własnych celów, w szczególności marketingowych.
3. Cookies nie są wykorzystywane przez TAKE!CUP do pozyskiwania danych osobowych Użytkowników.
4. Użytkownik może z poziomu swojej przeglądarki zarządzać plikami cookies, a także całkowicie je zablokować.
5. Strona może zawierać odnośniki do innych stron, w tym serwisów społecznościowych. Jeżeli Użytkownik jest zalogowany w danych serwisie społecznościowym, serwis ten otrzyma informację o aktywności Użytkownika. Przetwarzanie danych przez strony i serwisy zewnętrzne odbywa się na zasadach przez nie określonych.
6. Korzystanie ze Strony wiąże się z zapisywaniem informacji w tzw. logach serwera. Logi obejmują adres IP Użytkownika, datę, godzinę oraz informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym Użytkownika.
7. Zapisane w logach dane te nie są przypisane do konkretnego Użytkownika i nie są wykorzystywane przez TAKE!CUP w celu identyfikacji Użytkownika. Logi mogą być wykorzystywane do tworzenia statystyk odwiedzin Strony.
8. Dostęp do logów mają wyłącznie osoby upoważnione do administrowania serwerem.
§ 5. Odbiorcy danych
1. Dane przetwarzane są wyłącznie przez osoby upoważnione i odpowiednio przeszkolone. TAKE!CUP dochowuje należytej staranności w celu zapewnienia poufności danych i ochrony danych przed dostępem osób nieuprawnionych.
2. Dane mogą być przekazywane osobom trzecim (podmiotom, z których usług korzysta TAKE!CUP przy świadczeniu usług i przetwarzania danych). Są to w szczególności podmioty będące administratorami serwerów strony i skrzynki pocztowej, na których przechowywane są dane, podmioty obsługujące płatności elektroniczne, podmioty świadczące wsparcie techniczne związane z obsługą Strony i sklepu internetowego TAKE!CUP, pracownicy TAKE!CUP oraz sądy i uprawnione organy państwowe.
3. Dane mogą być przekazywane poza granice Polski i Unii Europejskiej – jeżeli siedziba podmiotu świadczącego usługi na rzecz TAKE!CUP jest za granicą. W szczególności dotyczy usług świadczonych przez Google (serwer poczty e-mail, Google Adwords, Google Analytics).
4. Podmioty spoza Unii Europejskiej, które świadczą usługi na rzecz TAKE!CUP, w tym Google, są stroną umowy Privacy Shield, co oznacza, że gwarantują ochronę danych zgodną z regulacjami europejskimi.