FAQ
czyli wszystko o co chcielibyście nas zapytać.
Jeśli chcesz zostać naszym partnerem wejdź na naszą stronę www.takecup.pl, otwórz zakładkę DOŁĄCZ DO NAS i zarejestruj się do programu. System poprosi, żebyś uzupełnił dane, na podstawie których zostanie wygenerowana Twoja umowa. Gotowy dokument możesz pobrać na komputer, a następnie dokonać wpłaty kaucji za wybraną ilość kubków. Po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu środków na naszym koncie, przygotujemy dla Ciebie przesyłkę, którą wyślemy Ci wraz z pierwszym pakietem marketingowym.
Miesięczny abonament uczestnictwa w programie wynosi 99 zł do 150 zł w zależności od wybranego czasu trwania współpracy. W tę cenę wliczona jest dowolna ilość pakietów kubków jaką możesz zamawiać do swojej kawiarni, stała opieka PartnerCare, szkolenia dla Twojego zespołu, umieszczenie Twojego lokalu w naszej aplikacji i na stronie internetowej, a także pomoc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.
Dokładnie możesz policzyć oszczędności finansowe i ekologiczne, korzystając z dostępnego kalkulatora.
Dzięki wpisaniu tylko trzech danych, uzyskasz informację ile zaoszczędzisz w ciągu roku na ograniczeniu zakupu jednorazówek i co ważne, ile – dzięki Twojej decyzji – jednorazowych kubków z Twojej kawiarni nie trafi do środowiska.
Pełna lista lokali uczestniczących w programie Take!Cup znajduje się na naszej stronie internetowej, a także w aplikacji dostępnej na iOS i Android.
W sklepie internetowym dostępne są trzy pakiety kubków. Możesz wybrać ich dowolną ilość. W ofercie znajdziesz także serwetki-ulotki, pokrywki wielorazowego użytku, które przeznaczone są do sprzedaży detalicznej. (dostępne w siedmiu różnych kolorach, minimalne zamówienie to 20 sztuk).
System kaucyjny Take!Cup jest rozwiązaniem uniwersalnym, stosowanym we wszystkich lokalach sprzedających napoje na wynos. Brak nadruków logo poszczególnej kawiarni pozwala swobodnie przyjmować i wydawać kubki kawiarniom, dlatego nie przewidujemy możliwości personalizacji kubków logo jakiejkolwiek kawiarni.
Każdy przedsiębiorca ma natomiast możliwość zamówienia pokrywki w wybranym kolorze (podać dostępne kolory) z własnym nadrukiem. Minimalna ilość z nadrukiem logo Twojej kawiarni to 1000 sztuk. Czas oczekiwania na personalizowane pokrywki z własnym napisem ustalany jest indywidualnie.
Po zamówieniu pierwszego pakietu otrzymujesz kubki we wszystkich rozmiarach. Na dalszym etapie współpracy możesz domówić kubki konkretnej wielkości. Jeżeli chcesz korzystać tylko z jednego rozmiaru, wszystkie naczynia innej wielkości odbierzemy od Ciebie na nasz koszt. Jeżeli uzbierasz minimum 100 sztuk odbierzemy je na nasz koszt, zwracając Ci depozyt.
Tak, jest taka możliwość. Po złożeniu zamówienia na wybraną ilość kubków, w uwagach do zamówienia można określić ilość kubków z poszczególnego rozmiaru (dostępne są kubki: 200 ml, 300 ml, 400 ml).
Każdy z partnerów działających z Take!Cup ma obowiązek odebrania od Klienta każdy rodzaj kubka.
Nie musisz rezygnować z kubków papierowych, ale uczestnictwo w naszym programie umożliwia Ci całkowite przejście na system kaucyjny. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu właścicieli kawiarni taka decyzja byłaby ogromną zmianą, ale wierzymy, że takie rozwiązanie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze i zatroszczyć się o dobro środowiska, a także zdrowie Twoich klientów. Niezależnie od tego, jak bardzo rozwinie się nasza współpraca, będziemy wspierać Cię na każdym jej etapie. Wierzymy, że któregoś z dnia zdecydujesz się zrezygnować całkowicie z kubków papierowych na rzecz wielorazowych kubków Take!Cup za kaucję.
Nie, nie zobowiązujemy Cię do tego. Z doświadczenia wiemy, że promocja na zakup napoju z rabatem, szczególnie w początkowym okresie na pewno ułatwi Ci zachęcenie Klienta do skorzystania z kubka Take!Cup, co pozwoli wypracować zarówno Twojemu personelowi oraz Klientom Twojej kawiarni nawyk rekomendacji i wyboru kubka Take!Cup za kaucję. Ponadto, każda promocja będzie widoczna w aplikacji Take!Cup, Klient poszukujący za jej pośrednictwem lokalu, będzie mógł się z nią zapoznać.
Po zaksięgowaniu wpłaty kaucji za kubki, opłaty za abonament i ewentualny zakup pokrywek na koncie Take!Cup wysyłamy do Ciebie paczkę. Proces dostawy trwa od 2 do 5 dni roboczych.
Oferujemy płatność przelewem bankowym, kartą płatniczą lub za pomocą platformy PayPal oraz PayU.
Opłatę za dostarczenie kubków do lokalu ponosi Zamawiający. W przypadku zwrotu kubków, opłatę ponosi Take!Cup, jeżeli liczba wysyłanych naczyń przekracza 80.
Nie. Za zamówione kubki otrzymasz potwierdzenie dokonania wpłaty. Na podstawie zawartej umowy otrzymasz dokument „NOTA OBCIĄŻENIOWA”, na podstawie której dokonuje się wpłaty kaucji.
Nie. Na podstawie umowy partnerskiej kubki są przekazywane tylko do użytku w ramach Ogólnopolskiego Systemu Kaucyjnego. Partnerowi nie wolno sprzedawać kubków, Wydaje się je na podstawie wpłaconej przez Kaucji i klienci powinni zwracać je w lokalach partnerskich.
Kubki można myć ręcznie lub w zmywarce domowej lub przemysłowej (gastronomicznej). Szczegółowe informacje związane ze sposobem ich czyszczenia znajdziesz w instrukcji, którą otrzymasz z przesyłką.
Nie. Nie jesteś zobowiązany odbierać od Klienta kubka, który jest uszkodzony mechanicznie albo mocno zabrudzone (farba, tusz długopisu, flamaster, klej po naklejkach, etc).
Oczywiście, uszkodzony kubek od Klienta powinieneś przyjąć i oddać go nam, abyśmy mogli przekazać go do recyklingu. Kiedy kubek jest uszkodzony nie jesteś zobowiązany zwracać Klientowi kaucji. Zastrzegamy sobie prawo do niewypłacenia kaucji za kubki które są uszkodzone, silnie zabrudzone (zabrudzone w taki sposób, że nie jesteśmy w stanie ich doczyścić). Szczegóły dostępne w Regulaminie.
Wraz z pierwszym zamówieniem kubków otrzymasz od nas bezpłatnie wszystkie niezbędne materiały reklamowe, tzn.:
– pulę serwetek, które spełniają także funkcję ulotek (w środku zawierają opis działania systemu Take!Cup)
– materiały edukacyjne dla personelu,
– instrukcję mycia i wyparzania,
– szkolenie stacjonarne lub on-line, które przeprowadzi dla was dedykowany opiekun – Partner Care
Adres do zwrotu przesyłki:
TakeCup Sp. z o.o, ul. Praska 28/9, 30-328 Kraków, patryk@takecup.pl
Po otrzymaniu przesyłki kubki są liczone, a w razie niezgodności tworzona jest nota korygująca. Ważne jest to, abyś dobrze zabezpieczył przesyłkę (podobnie jak zrobimy to my, wysyłając ją do Ciebie). Pamiętaj, że zwracane kubki muszą być czyste.
Kubki Take!Cup mogą być umyte minimum 1000 razy. Jeżeli kubek jest zużyty, możesz nam go odesłać zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Po nalaniu ciepłego napoju kubek Take!Cup nagrzewa się, podobnie jak kubek jednorazowy, zatem należy korzystać z niego z taką samą ostrożnością.
Obecnie kubki są dostępne w dwóch kolorach: białym (kość słoniowa) i kawowym, a także dwóch wersjach: uniwersalnej i regionalnej. Ta druga jest zdobiona przez ilustracje nawiązujące do danego regionu Polski.
Materiał, z którego został wykonany kubek (Polipropylen) jest całkowicie bezpieczny dla zdrowia, a ponadto w 100% nadaje się do recyklingu. Jest to doskonała alternatywa dla innego rodzaju tworzyw wykorzystywanych do produkcji kubków. Kubek jest BPA-FREE, pod wpływem temperatury nie wytwarza się melamina, nie przenosi smaków ani zapachów.
Jeżeli organizujesz event, napisz do nas w wiadomości prywatnej. Z przyjemnością pomożemy Ci w organizacji.
Naszą działalność prowadzimy dzięki dziennej opłacie ponoszonej przez naszych partnerów. To jedynie 3.30 złotych na dzień. Nasz startup powstał z potrzeby wprowadzenia ekologicznego rozwiązania dostępnego dla wszystkich, dlatego pragniemy, aby cena była przystępna i umożliwiała przyłączenie się do programu jak największej liczbie przedsiębiorców.
Kubki wykonane są z materiału Polypropylen (PP).
Ten właśnie materiał pozwala nam na utrzymywanie ich w naszym systemie przez długi czas. Są bardzo trwałe. Jeden kubek może zastąpić nawet do 1000 jednorazowych. Materiał ten nie przenosi smaków ani zapachów, jest wolny od BPA (Bisfenol A), pod wpływem ciepła, nie wytwarza się melaminy.
Produkcja kubków z PP jest bardziej ekologiczna niż produkcja kubków jednorazowych.
Dzięki zastosowaniu Polipropylenu, kubek Take!Cup jest lekki, nietłukący się, łatwo układa się je w stosy dzięki czemu zajmują mniej miejsca. Bardzo ważne jest to, aby fani kawy lub herbaty mogli go zabrać wszędzie, a Partnerzy mogli zaoferować je każdemu.